Post by tioclonoxgilmend on Mar 9, 2022 5:59:47 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Plants vs. Zombies FREE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Plants vs. Zombies FREE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ tillade snyderi ▞▞▞
▞▞▞ Plants vs. Zombies FREE 2022 version ▞▞▞
Annoncer er én ting, men disse er lange og ekstra irriterende videoer og ikke altid klar over, hvordan man lukker dem og vender tilbage til spillet. Det er også et FN KÆMPE datasvin. Formentlig på grund af de lange videoannoncer mellem niveauerne. Flytilstand hjælper med dette, men det burde ikke være løsningen. Selve spillet er fantastisk, og hvad jeg huskede fra år siden. Men annoncerne og dataforbruget bringer min vurdering ned
Alle tiders fav. Minus 4* for at have en annonce, jeg ikke kan bakke ud af og komme tilbage til spillet.
Der er zombier
Det er et fantastisk spil. Jeg gendownloadede det for nylig som et tidsspilder. Midtvejs i spillet, Fog level 7, bliver spillet ved med at gå ned. Hver gang jeg forsøger at starte spillets niveau, bliver jeg sendt ud af appen. Jeg tilgiver de fleste spil, men dette er sket siden i går, og det er ikke stoppet. Elsker stadig spillet og har altid gjort det.
For mange påtrængende annoncer! Jeg elsker Plants vs Zombies og huskede ikke, hvorfor det ikke var installeret på min telefon. Efter at have spillet i et par dage huskede jeg, at det var fordi de EKSTREMT påtrængende annoncer, der afbryder spillet og får dig til at se en videoreklame for bare at fortsætte. Jeg køber gerne spillet for at fjerne annoncer eller endda håndtere diskrete bannerreklamer. Men 30 sekunders videoer? Det er bare for meget. Det er et fantastisk spil, når det kan spilles.
Jeg elsker Dette spil planter vs. Zombie gratis
download Animals vs Zombies apk seneste version af Kunio Games - hurtigst - gratis - sikkert til Android-enheder. Form a powerful animals team to defeat
Basis PvZ-spillet er virkelig sjovt, men bonusspillene kunne virkelig bruge noget seriøs polering. Appen har alvorlige problemer med at skelne mellem et tryk og et swipe, hvilket forårsager massive problemer i en håndfuld af minispillene (spillene, hvor frøene gyder på spillepladsen). Du prøver at trykke på et frø for at plante et andet sted, og spillet tror, du har lavet et swipe og planter frøet lige hvor det var, eller du forsøger at trække for at plante, og det viser sig, at det er registreret som et tryk... bare at skabe en massiv hovedpine.
Dette spil minder mig så meget om min barndom, fordi jeg plejede at spille for længe siden
Jeg plejede at elske dette spil lige siden jeg startede, men lige siden er jeg begyndt at spille andre spil med færre annoncer fra for nylig, og en måde at ikke miste alle dine fremskridt på, samt måder at blive ved med at have det sjovt på. Når det er sagt, er jeg officielt færdig med Plants vs Zombies. Det var fantastisk at spille det før i tiden, men jeg nyder det simpelthen ikke så meget, som jeg plejede.
Android-Applikation Plants vs. Zombies FREE Udviklet Af ELECTRONIC ARTS Er Angivet Under Kategori Strategi. Den Aktuelle Version Er 2.9.10 Frigivet På
Plants vs. Zombies Pris: 55,- Sjanger: Strategi ... Zombies» begynner å bli et aldrende spill allerede, men byr fortsatt på ... Pris: Gratis
Plants Vs Zombies Garden Warfare, Xbox 360 - DBA
Jeg betalte de tre dollars for at få annoncerne fjernet, og nu virker Endless Survival-tilstanden ikke. Den slår mig ud af appen, hver gang jeg prøver at starte den. Spillet kører ellers fantastisk, men den endeløse overlevelse er den tilstand, jeg spiller mest. Fra at læse andre indlæg har dette været et problem siden 2019. Jeg ved ikke, om det var årsagen til at fjerne annoncerne, men det går ned, så snart jeg trykker på overlevelsestilstand. To stjerner for et ødelagt spil.
Spillet er 5 stjerner. EA er 1 stjerne. Du får sandsynligvis dette, fordi du husker originalen. Ændringer fra originalen: Minispil kommer i bundter af 3, der koster 50.000 hver. Imitatorplanter er ikke hvide. Vasebreaker og jeg, zombie koster 150.000 at købe niveauerne og uendelige. Nye sidste stand-niveauer og uendelige, 100k at købe. Morgenfrue fra butikken sælges for mindre, hvilket gør, at du taber penge. Max 9 frøpakker. Annoncer efter hvert niveau, og se flere annoncer for fans i spillet. Sidste stand uendelige præstationer.
Godt spil, masser af annoncer. Var på 3. område (vand), da jeg lukkede ud af spillet. Åbnede den en time senere, og data blev sendt tilbage til den nye spiller og fjernede mine præstationer. Skal til at spille igen senere og se om det pisker igen. Annoncefjernelse er $2,99. Så mange annoncer som de sætter ind, er det det værd. Spillet er gratis, så det er en fair pris.
Gratis generatorer, cheats og hacks Plants vs. Zombies Heroes. Plants vs. Zombies Heroes er fuld af overraskelser for dig, og sandheden er,
Meget sjovt.. i starten. Slog hele spillet, havde en dejlig zen-have i gang, og så begyndte spillet at gå ned, hver gang jeg var træt af at fortsætte mit endeløse spil. Mistet alle data og afinstalleret. Fix dit spil.
Det er absurd interterende. Trøstende ved planter, men i sidste ende fornærmende på samme tid. Det er et dejligt spil.
Den klassiske oplevelse, men med annoncer og køb i spil 😔. Hvorfor kørte du dette spil?!
Bedste spil gratis
Plants vs Zombies har fået vokseværk | GamersLounge
Jeg får en tilføjelse hver anden knap, jeg klikker på. Jeg har været nødt til at lave 2 niveauer om, fordi jeg afsluttede et niveau, forlod spillet i et minut, og da jeg kom tilbage, genstartede det. Det vigtigste er alle tilføjelserne
Plants vs. Zombies FREE Strategi wrjm
Ville have 5 starter, men mit yndlingspuslespil Last Stand Endless indlæses ikke. I stedet lukker spillet bare. Trist 😢
Bare opkræve et mindre gebyr og gør appen uden annoncer til ffs. Jeg kan ikke spille bonusspillene uden at have andre apps downloadet til min telefon uden min tilladelse. Hver gang jeg afslutter en annonce, skal jeg klikke på X-ikonet for at vende tilbage til spillet, men det starter automatisk en download, hver gang jeg gør det. Det er et stort nej-nej. Du burde vide bedre. Du ved bedre. F af.
Jeg havde det sjovt med at spille dette spil, indtil det fejlede og fik mig til at genstarte spillet fra begyndelsen. Mit navn er det eneste, der ikke blev slettet. Jeg ville give den 5 stjerner, hvis jeg kunne fortsætte med at spille, hvor jeg var, men i stedet vil jeg slette den.
Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville™ | Xbox
Købte dette spil til fuld pris for længe siden. Derefter udgav EA den gratis version, tvang betalte brugere til at se annoncer og fjernede derefter den betalte version senere. EA, hvis du virkelig hader dine kunder så meget, så kom bare ud og sig det til vores ansigter. Følelsen vil i det mindste være gensidig
미니특공대 월드 Žaid. automat. kwal
Plants vs. Zombies FREE Strateške igre gux
Jeg kan komme ind på det idiotisk :-(
For mange annoncer! Det tvinger dig også til at spille andre spil. Skrifttypen er alt for lille, meget svær at læse (jeg tror, det er designet, så vi klikker på den forkerte ting og får flere annoncer). Det ville være et meget godt spil uden annoncer. Lukning af annoncer lukker også spillet. Nogle annoncer tvinger mig til Play Butik, og luk derefter mit spil. Skuffende. Jeg afinstallerede det. Der bør være en annoncefri version på Google Play at købe.
Jeg så alle mine fremskridt forsvinde lige foran mine øjne. I går slog jeg adventure mode 1. I dag startede jeg spillet og bemærkede, at mine fremskridt var på natniveau 4. Da jeg troede, det var et synkroniseringsproblem, lukkede jeg appen og genstartede den. Da den blev indlæst igen, var alt væk. Ingen fremskridt, ingen zen-have, alt er væk. EA er et forfærdeligt firma, der er ligeglad med deres spil eller spillere.
Find stockbilleder af plants vs zombies i HD og millionvis af andre royaltyfri stockbilleder, illustrationer og vektorer i Shutterstocks samling.
It's National Artichoke Hearts Day... - Plants vs. Zombies
Jeg vil hellere købe spillet eller betale for at slippe af med annoncer. Det er stadig sjovt, men og reklame efter hver etape og før hver etape er lidt meget.
Pæn
Det er meget godt. Jeg plejede at spille det her meget som barn. Bare siger til folk, at dette er et 10 år gammelt spil, jeg tror ikke, de vil ændre solomkostningerne eller skifte planter, det er bare en havn. Brug ærligt talt lucky patcher til at blokere annoncer og få mønter gratis, fordi annoncerne er irriterende, og minispil osv. har brug for en masse slibning. Ellers et gedespil. Også for nogle annoncer skal du vende din telefon på hovedet (sms-position) for at afsløre X'et. Musikken kan også slukke, så tryk på pause og flyt musiklinjen.
Anstændigt port af et klassisk spil, men når jeg betaler for at fjerne annoncer, forventer jeg, at annoncer faktisk bliver fjernet, ikke bare reduceret.
Plants vs. Zombies FREE Strategi lbkf
Jeg elsker dette spil og det hele, men når jeg ser en tilføjelse til en plæneklipper/etc., venter jeg til slutningen af tilføjelsen og springer den over, men jeg får ikke varen. og nogle gange genstarter det hele mit spil, så ret fejlen.
Dette er en god time killer for de første par kort op til taget, efter at have fuldført, bliver hovedspillet lidt kedeligt, men der er en ganske betydelig mængde sideminispil. Hvis du har en næste generation eller en tidligere gen-konsol, kan du spille Plants Vs. Zombie skydespil, hvor du spiller som enten planter eller zombier, og du kæmper til slutningen, hvor et hold vinder. Alt i alt et meget sjovt spil.
أنصحكم تحملونها
Det er okay
Hent Plants vs Knights - Microsoft Store da-DK
Side godt spil
PopCap Games holder hvad de lover, og fortsætter med at udsende gratis DLC til Plants vs Zombies: Garden warfare med masser af indhold.
Godt spil
Det er et dårligt spil
Plants vs. Zombies Game of the Year Edition
Jeg har elsket dette spil i mange år og bruger det ofte som et afslappet lommespil.Den seneste opdatering har ændret spilområdet til, hvor områder, der ikke kan røres, fylder mere, mens områder, der kan berøres, er blevet reduceret. Jeg forstår, at du har strømlinet menuskærmene, men der var ikke behov for at ændre legeområdet. Huset i baghaven behøver ikke at være halvt så stort som det græs, du rent faktisk spiller på. Overvej venligst at vende denne ændring.